Profesorii din cadrul FJȘC a Universității de Stat din Moldova au desfășurat o serie de lecții publice de profesionalizare destinate studenților, în cadrul cărora sunt invitați specialiști din domeniu, care vin să expună aspectele practice ale specialității și să dezvăluie detalii încă necunoscute studenților, dar care sunt esențiale pentru formarea unor abilități optime a viitorilor profesioniști.
Luni, 6 decembrie, Veronica Moraru, manager Relații Externe și Comunicare a instituției Premier Energy, a împărtășit cu studenții anului II ai FJȘC o perspectivă practică a procesului de comunicare și management.
Invitata a descris activitățile de comunicare internă și campaniile interne elaborate și implementate de Premier Energy pe parcursul anilor, dar și valorile promovate de instituție prin intermediul angajaților acesteia.
Totodată, Veronica Moraru a evidențiat și activitățile de comunicare externă a instituției și procesul de menținere a relației constante și eficiente cu consumatorii Premier Energy și a descris unul dintre cele mai importante proiecte ale instituției, cel de informare și educare a populației referitor la regulile de securitate a instalațiilor electrice, precum și multe alte proiecte și campanii de responsabilitate socială implementate de instituție care au avut un impact pozitiv asupra dezvoltării societății.
Departamentul de Relații Externe și Comunicare din cadrul Premier Energy asigură, conform invitatei, nu doar respectarea aspectelor referitoare la menținerea relației cu consumatorii în privința distribuției energiei electrice, dar și promovează implicarea socială a instituției prin participarea la diferite proiecte și colaborări cu diferite agenții, printre care se numără și UN Women Moldova și organizația „Diaconia”.
Tot în cadrul acestei întâlniri, invitata a specificat și importanța relației pe care o are Departamentul de Relații Externe și Comunicare și grupul de conducere a instituției, menționând faptul că procesul de comunicare ocupă un loc strategic în cadrul companiei, fiind esențial pentru instituție atât din perspectiva distribuirii informațiilor în interiorul organizației, cât și a menținerii relației bune cu publicul extern al instituției.
Amintim că, în ultimele săptămâni, studenții FJȘC din cadrul Facultății de Jurnalism și Științe ale Comunicării au desfășurat mai multe întâlniri de acest tip, cu invitați din domeniu media, fotografiei, comunicării și relațiilor publice, în care au fost abordate și împărtășite mai multe aspecte teoretice puse deja în practică și cercetate cu atenție de către specialiștii vizați, pe parcursul activității lor profesionale.